Isnin, 17 Oktober 2011

Sedetik Bersama Ahadiat Akashah

Setelah sekian lama merancang akhirnya sampai jugak bertemu secara 'in person' ngan seorg yg amat saya kagumi...
Ahadiat Akashah! Yes, satu nama atau brand buku @ novel yg tak boleh kite lepaskan utk memiliki...

28/01/2011 - setelah temui banyak ragam manusia waktu nak berangkat dari sg wang ke gombak akhirnya, hajat kite dkabulkan. Alhamdulillah. Dalam hati punya serabut bila tempat yg asing, ambik waktu, hanya berseorangan diam tak diam akhirnya sampai jugak ke teratak penulis yg saya impikan nak bertemu sekian lama.

Rumah indah atas bukit terlalu unik pada pandangan kite..dan pertemuan pun bermula...
Dari 'kacamata' kite ~ Ahadiat Akashah seorg yg komitment! (waktu kite sampai, beliau sibuk nak siapkan skrip). Soft spoken, polite, ramah dan friendly.

Macam mimpi! Sempat borak2 ngan beliau! Yes! Satu kenangan yg berharga.. sambil ditemani 'orang rumah' beliau menjadikan trip ke sana memang berbaloi..mereka memang 'welcoming people'...suka tengok this couple...sweet  =)

Good news ~ Novel 'Untuk Tiga Hari' akan diangkat ke layar perak tidak lama lagi. Cerita ni memang best tambahan filem ini bakal diarahkan oleh seorang pengarah yang kite kagumi - Aflin Shauki..  Mesti best kan?

Terbaru ~ Novel 'Valentine pergi dan datang lagi' akan menemui anda sedikit waktu lagi ( Insya Allah)
To Bro Ahadiat Akashah & Sis Norhayati:  Terima kasih atas layanan anda. Insya Allah, panjang umur, ada rezeki, kita jumpa lagi ya..

Salam,
KJWMHZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan